lørdag den 24. maj 2014

Catharinas kagebord

Pyntekage med drømmekage indeni.

Da jeg ikke selv skal med til festen kan jeg ikke vise billeder fra det rigtige kagebord, men jeg kan vise hvad jeg har bagt til det.


Bagerst er der en Moussetårte med Appelsin, på en chokoladebund med appelsingelé på toppen. Den skal først ud af formen lige inden den skal serveres i aften.

Derefter er der en Key Lime Pie Moussetårta

Og til sidst en pyntekage, som blev noget ujævn, men alligevel rimelig fin. Det var meget varmt og ret udfordrende at arbejde med smørcreme og fondant. Ydermere er den helt laktosefri, dermed gjorde smørcremen ikke helt sådan som den plejer.


Key Lime Pie Moussetårta

Til dette kagebord var der også ønsket cupcakes. Disse er vanilla vanilla med hvid chokolademousse og blåbærmousse. 48 stk. almindelige og 12 laktosefri. Her vil det så sige at der er jo hvid chokolade i, og det indeholder lidt laktose.

De skal serveres på stativet ved siden af, og jeg håber på fine billeder efter festen.



Jeg kan ikke tage Appelsinmoussetårtan ud af formen,
men her er et billede af en jeg har bagt tidligere,
blot med lys vaniljebund.

Så kære Catharina, tillykke med fødselsdagen og hav en dejligfest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Print venligt