mandag den 30. marts 2015

Tiramisu by Dorotka

 Dorthe er (undskyld alle mine andre dejlige kollegaer) min absolut bedste kollega. Når vi er på arbejdet sammen kan dagen ikke blive andet end fantastisk. Og jeg er så taknemmelig for at have en kollega som dig Dorthe. TAK.... :)

Og i sidste uge havde Dorthe lavet Tiramisu, for det kunne simpelthen ikke være rigtigt, at jeg ikke havde fået sådan en, nogensinde i mit liv. Det må jeg jo sige, at det er jo så også en fejl af de helt store, for det var jo fantastisk. Instant LOVE kan man sige.

Men da jeg har haft frygteligt meget om ørerne denne sidste uge og næsten ikke har været hjemme, så har jeg ikke fået lavet min egen Tiramisu endnu, men det er et projekt som står i toppen af min to-do liste. Faktisk har jeg købt ind til det, så det er kun tiden og overskuddet som mangler.

Selvfølgeligt lokkede jeg en opskrift ud af Dorthe, så når den er afprøvet og jeg har nogen faste mål at angive, så kommer den selvfølgeligt på her.

Hav en rigtigt skøn dag allesammen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Print venligt